روز آنلاین - RoozOnline.net

بانوی اول فرانسه معلم و عاشق

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-05-10 06:06:26Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com



بریژیت مکرون، بانوی اول فرانسه، در مصاحبه‌ای تازه‌ گفت که فکر می‌کرد همسرش، امانوئل مکرون، پس از اینکه در نوجوانی از او جدا و به مدرسه شبانه‌روزی فرستاده شد، عاشق کسی هم‌سن‌وسال خودش شود.


امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، در ۱۵ سالگی، زمانی که در مدرسه‌ای در شمال فرانسه درس می‌خواند، عاشق بریژیت، معلم نمایشش، شد که ۳۹ سال داشت.


والدین امانوئل در آن زمان فکر می‌کردند پسرشان با دختر معلمش به نام لارنس که همکلاسی‌اش بود، قرار ملاقات می‌گذارد تا اینکه از طریق یکی از دوستان خانوادگی حقیقت را دریافتند. خانواده مکرون که از این رابطه شوکه شده بودند، فرزندشان را از آن مدرسه به یک مدرسه شبانه‌روزی در پاریس فرستادند.


بریژیت مکرون در مصاحبه‌ای با مجله «پاریس مچ» گفت که در آن زمان فکر می‌کرد امانوئل دیگر رابطه با او را ادامه نخواهد داد؛ اما امانوئل جوان که عهد کرده بود با خانم اوزیره سابق ازدواج کند، به سوگندش پایبند بود و این زوج با ۲۴ سال فاصله سنی در سال ۲۰۰۷ ازدواج کردند.


به گزارش ایندیپندنت، امانوئل که در سن ۲۹ سالگی برای سه فرزند بریژیت ناپدری بسیار جوانی محسوب می‌شد، در مراسم عروسی به آن‌ها گفت: «ممنون که ما را به عنوان یک زوج نه‌چندان عادی پذیرفتید.»


امانوئل مکرون در سن ۳۹ سالگی، یعنی سن همسرش در زمان ملاقاتشان، جوان‌ترین رئیس‌جمهوری فرانسه شد.


بریژیت که اکنون ۶۴ سال دارد، در مصاحبه‌اش فاش کرد که فرزندانش «موانعی» بودند که باعث شدند او یک دهه برای ازدواج با امانوئل صبر کند. او گفت: «من صبر کردم تا زندگی آن‌ها را خراب نکنم. ۱۰ سال طول کشید تا آن‌ها در مسیر زندگی‌شان قرار بگیرند. نمی‌خواستم زندگی‌ام را از دست بدهم.»


دیلی‌میل نیز با اشاره به جزئياتی از زندگی این زوج فرانسوی نوشت که پسر بریژیت فقط سه سال از امانوئل مکرون بزرگ‌تر است و دخترانش که اکنون ۴۶ و ۳۹ ساله‌اند، تقریبا هم‌سن‌و‌سال همسر دومش محسوب می‌شوند.


بانوی اول فرانسه پس از گذشت ۱۶ سال از ازدواجشان، می‌گوید که شوهرش هنوز هم با حافظه و هوش چشمگیرش او را شگفت‌زده و متحیر می‌کند. او تاکید کرد: «من همیشه امانوئل را تحسین می‌کنم و باید بگویم که هرگز چنین ظرفیت فکری را در شخصی ندیده‌ام. من شاگردان درخشان زیادی داشتم اما هیچ‌کدام توانایی او را نداشتند.»


همسر امانوئل مکرون درباره زندگی خانوادگی‌شان هم توضیح داد و گفت هنگامی که همسرش در حوالی ساعت ۱۰ و ۱۱ شب به خانه می‌آید، از یک زندگی آرام با هم در کاخ الیزه لذت می‌برند و بریژیت گاه صبحانه و گاه شام آماده می‌کند.


او پیش از این نیز در گفت‌وگویی درباره ازدواج هنجارشکنانه‌اش با یک شبکه فرانسوی گفته بود: «در زندگی شما زمان‌هایی وجود دارد که شما باید این کار را انجام دهید و انتخاب‌هایی ضروری بکنید.» بریژیت در آن زمان افزود: «می‌دانم که اگر چنین انتخابی نمی‌کردم، زندگی‌ام را از دست می‌دادم. من با فرزندانم خیلی خوشحال بودم و در عین حال احساس می‌کردم که باید این عشق را داشته باشم تا کاملا خوشحال باشم.»


بریژیت گفت که تفاوت سنی در ازدواجشان را پذیرفته و هر دو با آن کنار آمده‌اند. او تاکید کرد: «ما به این موضوع واقف‌ایم و آن را پذیرفته‌ایم. ما با هم زندگی می‌کنیم؛ من با چین و چروک‌هایم، او با جوانی‌اش.»


منبع: ایندیپندنت فارسی