روز آنلاین - RoozOnline.net

پورن‌استار معروف آمریکایی در ایران

ویتنی رایت، پورن‌استار معروف آمریکایی که حضور این روزهایش در ایران سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده است، در اینستاگرامش تصاویری از بازدید خود از کاخ گلستان تهران و سفارت سابق آمریکا منتشر کرده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از یک استوری منتشر کرده‌اند که ویتنی رایت، پورن‌استار معروف آمریکایی را در کاخ گلستان تهران نشان می‌دهد، اما تا این لحظه مسئولان دولتی واکنشی نسبت به این خبر نداشته‌اند.

حضور ویتنی رایت پورن استار معروف آمریکایی در ایران واکنش‌هایی تند و خبرساز را به دنبال داشت.

ماجرا از اینجا شروع شد که ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌های خاص و به عبارتی فیلم‌های جنسی و غیراخلاقی عکس‌هایی از بازدید خود از کاخ گلستان تهران و سفارت سابق آمریکا را به اشتراک گذاشته است.

این بازیگر آمریکایی که از حامیان فلسطین و مخالف اسرائیل است و پست‌های متعددی در حمایت از آن منتشر می‌کند، درباره حضورش در محل سفارت پیشین آمریکا در تهران نوشت باید این مکان را می‌دیدم.

او در این عکس‌ها ظاهری کاملاً پوشیده، مطابق پوشش عرف در ایران دارد. ویتنی رایت چندی قبل هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذاها و دیدنی‌‌های تهران را به او معرفی کنند.

در صفحه‌ اینستاگرام او عکس‌هایی از سفر او به لبنان و مصر نیز دیده می‌‌شود. ویتنی رایت از قرار معلوم از مدافعان فلسطین هم هست و در قسمت معرفی اکانت اینستاگرام خود شعار «فلسطین را آزاد کنید» را نوشته‌ است. او از حامیان فلسطین است و پست‌های متعددی در حمایت از آن منتشر می‌کند.

تصاویر این بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در اینستاگرام جنجالی و باعث بحث در بین کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی شده است.

حضور او اما به مذاق کاربران شبکه‌های اجتماعی خوش نیامده و خیلی‌ها معتقدند با توجه به سختگیری‌هایی که در خیابان‌ها و معابر ایران نسبت به پوشش وجود دارد،‌ چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد، خصوصا که این شائبه نیز وجود دارد که ممکن است در راستای دعوت چهره‌ها و سلبریتی‌های خارجی به ایران این اتفاق رخ داده باشد.

هنوز هیچ واکنش رسمی‌ای از سوی مسئولان ایران درباره حضور ویتنی رایت در ایران صورت نگرفته است.

این اولین بار نیست که حضور یک پورن استار در ایران جنجالی می‌شود. پیشتر سفر کندی چارمز، پورن ستار مشهور بریتانیایی، به ایران خبرساز شده بود.

منبع: العین فارسی