روز آنلاین - RoozOnline.net

رونمایی همزاد دیجیتالی مریلین مونرو

تصویر منتشر شده از «مریلین دیجیتال»

پس از حدود ۶۲ سال از درگذشت مریلین مونرو، ستاره دوران کلاسیک هالیوود، «مریلین دیجیتال» که با کمک هوش مصنوعی خلق شده است، در نمایشگاه فناوری «جنوب ازجنوب غربی» در شهر آستین ایالت تگزاس رونمایی می‌شود.

همزاد دیجیتالی مریلین مونرو با همان موهای بلوند و آرایش همیشگی که یک ژاکت مشکی یقه اسکی به تن دارد، با صدای نرم و مشهورش می‌تواند مکالمه کند و احساسات خود مثل لبخند زدن در پاسخ به تعریف و تمجید را نشان دهد.

«مریلین دیجیتال» در مکالمه آزمایشی که به‌تازگی انجام شد در مورد «شوگر کین» نقش خود در فیلم کمدی «بعضی‌ها داغشو دوست دارن» ساخته بیلی وایلدر صبحت کرد و قبل از دادن پاسخ به سئوالات با حالتی مردد به پائین نگاه می‌کرد.

این نسخه دیجیتالی مریلین مونرو در بخشی از این مکالمه گفت بازی در نقش این شخصیت جذاب و درعین حال آسیب پذیر، «دشوار ولی رضایت بخش» بود.

او در مورد سایر فیلم‌های کمدی که در آنها ظاهر شده است از جمله «آقایان موطلایی‌ها را ترجیح می‌دهند» محصول ۱۹۵۳ نیز صجبت کرد.

«مریلین دیجیتال» محصول یک شرکت تخصصی تولید همزادهای دیجیتال به نام «سول مشینز» در همکاری با «ای‌بی‌جی» یک شرکت آمریکایی مدیریت برندهای تجاری است.

این شرکت بازاریابی مالک مجموعه‌ای از برندهای تجاری در صنعت سرگرمی نظیر حقوق معنوی محصولات دارای تشابه با سلبرتی‌های درگذشته از جمله مریلین مونرو است.

گرگ کراس، از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت «سول مشینز» گفت:«هر بار که با مریلین صحبت می کنم احساس خارق العاده‌ای است. احساس می کنی که با یک شخصیت نمادین رابطه بسیار خوبی داری.»

شرکت کنندگان در مراسم ویژه رونمایی «مریلین دیجیتال» در روز جمعه ۱۸ اسفند می‌توانند با همزاد مجازی ستاره بزرگ هالیوود گفت‌وگو کنند.

آقای کراس ابراز امیدواری کرد که نمایش «مریلین دیجیتال» به گفتگو در مورد استفاده از این شخصیت مجازی به عنوان سفیر یا نماینده برندهای تجاری دامن بزند.

مریلین مونرو در ماه اوت سال ۱۹۶۳ بر اثر آنچه مصرف بیش از حد داروهای آرمبخش اعلام شد و در حالی که تنها ۳۶ سال داشت، درگذشت.

منبع: رادیو فردا