روز آنلاین - RoozOnline.net

جنایت” حماس اسلامی” در غزه!

 

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک زن جوان نیمه برهنه و به شدت مجروح، روی شکم بر کف کامیون تروریست‌های حماس خوابیده. چهار فلسطینی مسلح روی کف کامیون در کنار او هستند و بدن کتک خورده و تقریبا بی‌جان زن جوان را به جمعیت «الله‌اکبر » نشان می‌دهند… مردان و کودکان در تعقیب خودرو هستند. سپس پسر کوچکی با تحقیر روی بدن زن بی‌حرکت تف می‌کند. دیگران تند تند «الله اکبر – الله اکبر» می‌گویند!

 

ویدیویی دلخراش از این صحنه که با تلفن همراه ضبط شده در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه توییتر در حال انتشار است و میلیون‌ها نفر آن را دیده‌اند. هویت و سرنوشت زن ربوده‌شده نامشخص است. در آلمان اما یک خانواده، نگران سلامتی و سرنوشت این زن جوان است.

 

ریکاردا لوک از شهر «راونسبورگ» در ایالت «بادن-وورتمبرگ» معتقد است که زن جوان سوار بر کامیون دختر ۲۲ ساله او است. این مادر در شوک و ناباوری، با انتشار  پیامی در توییتر، خواستار کمک شده است.

 

ریکاردا لوک عکس تلفن همراه دخترش را جلوی دوربین خبرنگاران گرفته و می‌گوید: «امروز صبح دخترم با گروهی از گردشگران در جنوب اسرائیل ربوده شد. ویدیویی برای ما فرستاده شد که در آن من به وضوح دخترمان را تشخیص دادم. بیهوش، در خودروی با فلسطینی‌ها در حالی که به سمت نوار غزه می‌رفتند.»

 

شانی لوک در یک فستیوال موسیقی الکترونیک شرکت کرده بود که در صحرای نقب در نزدیکی نوار غزه از ساعت ۱۱ شب جمعه تا صبح شنبه به مناسبت تعطیلات سکوت برگزار شده بود. هزاران اسرائیلی در این فستیوال شرکت کرده بودند.

 

هنگامی که مهاجمان مسلح حماس حوالی ساعت ۷:۱۵ صبح روز شنبه به طور ناگهانی با راکت و مسلسل به سمت جشنواره شلیک کردند، بسیاری از شرکت‌کنندگان تصور کردند که این شلیک‌ها نیز بخشی از موسیقی فستیوال است.

 

مادر شانی لوک از همگان برای هر کمکی یا خبری از فرزندش اسمتداد خواسته است. شانی با پاسپورت آلمانی و برای گردش به اسرائیل رفته بود.

 

 

بنابر برخی گزارش‌های غیررسمی بیش از ۲۵۰ جسد در محل جشنواره موسیقی پیدا شده که بسیاری از آن‌ها اتباع کشورهای خارجی مانند آمریکا، آلمان، کانادا و نروژ هستند.

 

منبع: ایران امروز