روز آنلاین - RoozOnline.net

موج ها و بهانه ها!

فیروزه سارا معماری

یعنی درصدی جامعه ما ایرانیان در شبکه های اجتماعی واقعا اینقدر کم عقل شده که سوار هررررر موجی که اتاق فکر راه بندازه میشه و جریانسازی رو از بطن مردم میدونه ، بدون اینکه فکر کنه ؟!
تو همین چند روز اخیر چند تا موج الکی راه انداختن که یه عده از ما باور کردیم آحاد مردم نظرشون اینه ؟!
فقط سه تا نمونه اخیر :
توماج صالحی آزاد شد این بیشرفا دست بکار شدن ، چون تمام حرفا و گفته هاش بی نقص بوده و هست و نتونستن اینجوری بهونه ای پیدا کنن ،اومدن به این گیر دادن که دست و پاش نشکسته و حکم اعدام یا حبس بالای پونزده سال نگرفته و حکم فلانی ازون بیشتره!
مجبور شد در جواب این چرت و پرتها بیاد توضیح بده که تو همون کلیپ ازش بهونه پیدا کردن که دوباره دستگیرش کنن.

شروین ترانه خوب و منتقدانشو داد بیرون ، سی میلیون hit تو یه روز گرفت ! همین عده اومدن گیر دادن که هنرمند واقعی توماجه که شعراش کوبنده است و نمیترسه ،این چه جور شعر گفتنه؟؟ ما آشغالیم؟( در صورتیکه گاو هم میفهمه منظور شروین چیه )
باز یه عده بها دادن و تصور کردن شهروندان عادی به این مسائل میپردازن! در حالیکه من به چشم خودم دیدم ساعات نخستین بعد از بیرون اومدن آهنگ شروین ،که ارتش سایبری مجالی پیدا نکرده بود ، کامنتا همه تعریف و تمجید بود !

حالا نیلوفرحامدی و الهه محمدی بعد یکسال و نیم در بند ضحاک بودن آزاد شدن ، امروز صبح داشتم فکر می کردم الانه که باز موجها شروع بشه ، بعد از خودم پرسیدم خب الان به چی اینا میتونن گیر بدن و بهونه کنن؟ اینا که نه شعر و ترانه نوشتن ، نه کم زجر کشیدن ؛ در کمال تعجب دیدم اتاق فکر باز هم دست خالی به میدون نیومده و به چفیه سر کردن الهه محمدی گیر دادن
درسته که ما جلوی عملیات روانی و سناریوهای کثیف جمهوری اسلامی رو که -از ازل در تخریب چهره های مردمی مخصوصا بعد از آزادیشون سخت تلاش کرده- نمیتونیم بگیریم ،ولی لااقل میتونیم این نظرات مسخره و توخالی و خنده دار رو ،نظرات عموم مردم به حساب نیاریم و بدنبال اون خودزنی رو شروع نکنیم .
بسه دیگه اینقدر هالو بودن در مقابل اتاق فکر رژیمی که ثابت شده لحظه ای از پا نمیشینه!
کسی هم خوشش نمیاد به این عده میگم هالو میتونه انفرندم کنه ! والا !